|
|
Autor |
Wiadomość |
Astral
Mieszczanin
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Czw 16:40, 21 Wrz 2006 Temat postu: Megaprojekt - cmentarzysko |
|
|
Więc tak:
Cmentarz
Miałby cała mase funkcji i byłby powiązany z niemal każdym elementem gry Oto te funkcje:
1. Znajdowałby się tu grub każdego gracza, który został zbanowany (ścięty). Można by się do niego modlić i otrzymywać w ten sposób punkty wiary tak jak w kościele Groby byłyby także dodawane co jakiś czas, niezależnie od graczy - np. "Grób nieznanego rycerza", albo coś takiego.
2. Byłaby tu opcja grzebania chowańców, które poległy w boju - w ten sposób chowaniec przepadałby na zawsze, ale dostawałoby się wzamian darmowe pkt wiary (nie tracąc energii)
3. Złodzieje - Byłaby to nielada gratka bardzo urozmaicająca gra dla złodziei - mieli by tutaj możliwość okradania grobowców, kurchanów i kopców. Można by tam znajdować przedewszystkim złoto, Mithril, ekwipunek (im wyższy by sie miało poziom, tym lepszy ekwipunek i tym więcej złota/mithrilu), kawałki mapy, rózdżki, płaszcze (w tym płaszcz i różdżka specjalne - na 120 poziom - nie do kupienia nigdzie indziej - tylko do dostania, ale o tym w następnych rozdziałach)
Byłyby jednak także złe strony tego miejsca - np w przeciwieństwie do labiryntu, tutaj można by tracić energie. Wtedy pojawiało by sie coś takiego (ale to byłoby stanowczo żadko):
"Podróżując natrafileś na mały sarkofag. Przeszukałeś go z wielkąnadzieją, jednak znalazleś jedynie kilka przegniłych kości i całą kolonie robaków trawiących ciało. To było obrzydzające i wyczerpujące. Tracisz 3.00 energii"
Jak również natrafić na potworki. (o tym w następnych rozdziałach)
Chodziło by się po cmentarzu tak jak po labiryncie, ale tylko złodzieje mieli by opcje "okradaj znaleziony grobowiec/kopiec/kurchan. W poszczeglnych miejscach można by znaleźć różne skarby:
a) Kopiec - mały zysk (1k złota*poziom, 3 mithrilu*poziom) ekwipunek na swój poziom lub mniejszy)
b) Grobowiec - większy zysk i silniejsze potworki (zależnie od poziomu)
c) Kurchan - Ogromny zysk, ale potężne potwory (zależnie od poziomu)
Oczywiście zamiast w trafiać do lochów w przypadku nieudanej gradzieży walczylibyśmy z jednym lub kilkoma potworkami (max 20).
4. Potworki - Na cmentarzu występowałyby jedynie umarlaki. Jednak byłyby stosunkowo groźne i trudne do pokonania. Oto moje propozycje na te potworki:
a) Duch Strażnika - w sile równy 7 nietoperzom.
b) Duch Wojownika - w sile równy nekromancie
c) Wampir - tak samo jak wampir na arenie
d) Mumia - jak dwa wampiry
e) Duch berserkera - potężny wojownik w sile równy 5 nekromantom
f) Duch Kapłana - Potężny duch klasy "mag" - jego statystyki byłyby mnożone przez używane czary (na jego poziom)
g) Duch Czarodzieja - Bardzo groźny przeciwnik klasy "mag" - wykorzystywałby czary i artefakty na jego poziom (różdżka i płąszcz)
h) Duch Czarnoksiężnika - To samo co duch maga, z tym, że wykożystuje czary i artefakty na wyższy poziom
i) Wampirczy książe - równy Żelaznemu golemowi, ale w walce z nim można by stracić statystyki jak przy walce ze strażnikiem skarbu czy innym graczem
j) Król mumii - Tak jak wampirczy książe, ale jeszcze silniejszy
k) Lich - jak lich na arenie
l) Dracolich - jak na arenie
m) Widmowy Smok - jak na arenie
n) Król Lichów - Najpotężniejszy z władców cmentarza. Występowałby baaardzo żadko i niemiałby swojego odpowiednika na arenie - w potędze ustępowałby TYLKO Strażnikowi Skarbu. Byłby klasą "mag" kożystając z wyposarzenia i czarów na 100 poziom oraz posiadając elfie przedmioty (nagolenniki, hełm i tarcza) oraz odejmując statystyki po wygranej walce (jak walka z graczem czy strażnikiem skarbu). Miałby także 33% na "zmartwychwstanie" w momencie porażki odzyskując pełne życie i mane - to mogłoby nastąpić max trzy razy w czasie walki. Zawsze występuje samotnie (nie można z nimi walczyć np z 20 naraz). Dodatkowo za każdym razem, gdy zostaniemy trafieni przez Króla Lichów istnieje ryzyko (10%), że nasza broń/zbroja/rózdżka/płaszcz ulegną rozpadowi.
Za potwory na Cmentarzu nie dostawałoby się żadnego złota, ale dostawałoby się sporo PD. Dodatkowo byłaby szansa (10%) na otrzymanie statystyk (+5 do losowej statystyki) po wygranej walce z duchem.
5. Rutyały - tutaj magowie, szamani i rytualiści (te klasy opisze w późniejszym rozdziale) mogli by tu odprawiać rytuały - w ten sposób można by:
a) Wskrzesić innego gracza
b) Wzmocnić jakąś broń nadając jej ceche "rytualna" - w ten sposób można by mieć nawet "Zatruty Smoczy Magiczny Rytualny krótki miecz ze stali" (WoW)
c) Za każdy udany rytuał dostawało by się Doświadczenie i umiejętność Rzucanie czarów w stopniu zleżnym od siły rytuału (czasem nawet bardzo obficie)
d) można by próbować wytwarzać Juel of... (chaos, blues i soul) - byłby to niezwykle trudny rytuał (wymagałby około 500.00 rzucania czarów)
e) Można by zsyłać klątwy na innych graczy - przeciwieństwo błogosławieństw (trwało by to 1minuta*Poziom gracza)
Każdy rytuał trzeba by kupić i kosztowałby sporo więcej od czarów.
Każdy rytuał kosztowałby 15 energii. Many różnie - zależnie od potęgi rytuału.
6. Klasy (Nowe klasy)
a) Rytualista - Miałby czary tak samo jak mag, ale jego szybkość w trakcie walki byłaby zmniejszona o polowe. Za to miałby 15% na zadanie w walce podwójnych obrażeń, lub uniknięcie podwójnych obrażeń - oczywiście z czaru.
Przy odprawianych rytuałach dostawaliby dwa razy więcej rzucania czarów od magów i szamanów.
b) Szaman - Miałby czary tak samo jak mag, ale nie kożystałby on z artefaktów (różdżki i płąszcza), ale z ekwipunku wojownika - to do nich dodawane bylyby premie z czarów (ale nie ma bonusów z ekwipunku). Mieli by oni także opcje w "ekwipunku" - "wyrzuć psującą się zbroje/broń" - dzięki temu w trakcie walki, gdy broń/zbroja będzie mieć wytrzymałości 1/xxx to zostanie natychmiast wyrzucona. Nie stracimy jej, ale nie bedzie już można wykożystywać czarów innych niż te na 1 poziom (najsłabsze)
7. Rzemieślnicy - moglyby tutak wędrują (tak jak po labityncie) znajdować plany do nowyc broni/zbroi - losowe - więc także te na 100 poziom . Dodatkowo ci, którzy przebywają w mieście z "Cmentarzem" mieliby szanse wykuć broń nie smoczą, elfią czy krasnoludzką, ale Eteralną - wszystkie premie z powyżej wymienionych (ale szansa bardzo mała i wymagająca mnóstwa kowalstwa/stolarstwa
8. Rasa (nowa rasa) - Dżin
Dżiny byłyby rasą, króta wyróżniałąby się tym, że jest w 100% ogarnięta przez magie, a nie potrafiłaby walczyć bez użycia czarów. Niemożliwe byłoby założenie jakiegokolwiek pancerza na siebie będąc Dżinem. Również rozwinięcia byłyby podobne do Golema - wszystko po 1 na 1 AP, a inteligęcja i siłą woli 8 na 1 AP
Dodatkowo Dżin na każdy 0.01 zdobytego rzucania czarów otrzymywałby 0.02
Oczywiście mógłby opłacałoby się wybierać wtedy tylko klasy: Mag, Szaman i Rytualista
8. Edycja klas (Magowie) - moli by kupować przepis na rytuały (składniki to byłyby np: kryształu zdobywane w górach, zioła, nasiona, jak również bronie i zbroje (np: Smoczy krótki miecz z miedzi). Magowie mieli by także 10% (ewentualnie 5%) szans na nieotrzymanie straty wynikającej z przegranej walki z graczem/strażnikiem skarbu/Krótlem Lichów (statystki)
9. Nowe różdżki i płaszcze - dostępne tylko na Cmentarzu po pokonaniu Króla Lichów - na 120 poziom. Dawały by +500% do sily woli i inteligęcji.
10. - Łowcy - łowcy mieli by tutaj specjalne miejsce tylko dla nich - mogli by rozwijać swoje uniki i strzelanie bez narażenia się na zwiększenie swojego poziomu. Opcja "nocne łowy" sprawiałaby, że łowca udaje sie na "przechadzke po cmentarzu" i za każde 1 energii zostaje zaatakowany przez jakiegoś ducha (z listy potwrów na cmentarzu opisanych w rozdziale 4 - najczęsciej przez Ducha Strażnika lub Wojownika). Za tak wygraną walke nie dostawałoby się ani złota, ani PD - jedynie statystyki. Niebyło by też szansy na zwiększenie statystyk, ani na spotkanie Krola Lichy.
11. Cmentarz a strażnica - w strażnicy pojawiałaby się nowa opcja - "dodaj ducha" i "rozbuduj cmentarzysko" - za każde cmentarzysko (co 5 lv strażnicy) możnaby dodać do strażnicy 10 duchów - jednak najpierw musimy pokonać 10 potwórków (niezaleznie których) na cmentarzu. Ilość cmentarzy w strażnicy nie kolidowała by tak legowisk Bestii i Kwater Weteranów. Normalny żołnież ma statystyki 1/3 (łucznik) lub 3/1 (piechur) - duch miałby statystyki 4/4. Cena jednego ducha to 100 złota
Można by je oczywiście odbudowywać po stracie, aby dorównać do wykupionego poziomu cmentarzyska. Dodatkowo chowaniec lub weteran, którzy poległ w walce, miałby 50%, że automatycznie stanie się duchem w naszej strażnicy, o ile jest na niego miejsce.
12. Wojownicy - Każdy wojownik i barbarzyńca na cmentarzu mieli by możliwość wyruszenia na Cmentarz w celu - "Walki o honor poległych"
Oni jedyni mogliby wybierać sobie przeciwnika zpośród duchów (ale nie Króla Lichów) i walczyć z nim o pokuj dusz poległych wojów. jeśli wojownik wygrałby walke dostawałby wielką premie do złota - tyle, ile dostałby złota ile wychodzi ze wzoru:
otrzymane wdoświadczenie*swój poziom powyżej 10 / 2
Wydaje mi się, że napisalem wszystko, co chciałem, ale możliwe, ze coś pominąłem - w takim wypadku postatam się to dodać.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Astral dnia Czw 17:48, 21 Wrz 2006, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
+Iluvatar+
Rycerz
Dołączył: 27 Kwi 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 16:51, 21 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
opcja nawet fajna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Astral
Mieszczanin
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Czw 16:55, 21 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi się, że to by bardzo urozmaiciło gre i nadało jej tą wyjątkowość, bo tego nie ma w żadnej innej grze tego typu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Shanhaevel
Chłop
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska -> Łódź -> Chojny
|
Wysłany: Czw 17:03, 21 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
yyy... sam to wymysliles? bo jest calkiem w cipcie pomysl bardzo dobry! naprawde.
!!!POPIERAM!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Geolites
Wieśniak
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 17:03, 21 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
no nawet fajny pomysl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Astral
Mieszczanin
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Czw 17:06, 21 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Sam wymyśliłem i najpierw napisałem to w posłańcu do Aramila, a odrazu potem tutaj
Dobrze, że najpierw skopiowałem, bo jak kliknąłem wyślij, to mnie wylogowało... gdyby to półtorej godziny pisania poszło na marne, to bym chyba oszalał ze złości xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xorthaul DeVir
Moderator
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z ptk
|
Wysłany: Czw 17:07, 21 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
1.) realizacja wymagałaby resetu, ktory wg mnie jest nie do zaakceptowania
2.) znajduje wiele luk i luczek w tym projekcie (moze je rozpisze jak bede mial czas)
3.) realizacja zajelaby baaaaardzo duzo czasu...watpie czy Aramil mialby na to czas ^^
4.) istnieje ryzyko, ze taka zmiana moglaby spierd**** gre... i spowodowac zatracenie klimatu
5.) zwiększa i tak ogromny już bonus klasowy magów...
jestem jak najbardziej za rozwojem gry, ale proponowalbym robic to mniejszymi kroczkami xD
(spostrzeżenia dopisuje na bierząco )
Dodatkowo zauwazylem, ze "ktos" chyba poprosil znajomych o poparcie ideii xD
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Xorthaul DeVir dnia Czw 17:15, 21 Wrz 2006, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Avis
Giermek
Dołączył: 09 Maj 2006
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 17:08, 21 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
mi baardzo się ten pomysł podoba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Shanhaevel
Chłop
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska -> Łódź -> Chojny
|
Wysłany: Czw 17:08, 21 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
no to wylogowywanie jest denewrujace "_" gratuluje pomyslu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arkel
Mieszczanin
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 17:08, 21 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
opcja moim zdaniem naprawde konkretna:D podoba mi sie jestem za;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Astral
Mieszczanin
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Czw 17:09, 21 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Każda zmiana takie ryzyko powoduje - ale życie bez ryzyka i modernizacji staje sie nudne... a kożyści jakie niesie taka oryginalna część gry mogłaby być naprawde duża
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sonia Muerte
Gość
|
Wysłany: Czw 17:11, 21 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Ciekawe i bardzo rozbudowane gratuluję kreatywności tylko chyba magów będzie sporo gdyby ten update wszedł ;p
|
|
Powrót do góry |
|
|
Werwolf
Moderator
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Amn
|
Wysłany: Czw 17:16, 21 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Opcja nawet interesująca.. Tylko własnie jak pisał Dark Istniałyby pewne przeszkody w wprowadzeniu tego... Ale można by było się nad tym pomęczyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aramil Liadon
Administrator
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Aralosar
|
Wysłany: Czw 17:17, 21 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
przydałby się jeszcze jeden admin bo nie wyrabiam juz ze wszystkim xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Astral
Mieszczanin
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Czw 17:21, 21 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Ja mógłbym się na to pisać, ale dopiero od października, ponieważ z moim obecnym kompem, to nic nie moge prawie zrobić (co najwyżej taki pomysł napisać)
Ale chętnie bym się w takiej roli wykazał xD
A co do projektu, to dobrze by było zrobić ankiete w grze na ten temat - można by dać ankiete i link do tego tematu, żeby każdy zobaczył o co chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|
|
|
|