Forum gry Ethgorodril
FAQ
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Szukaj
Forum Forum gry Ethgorodril Strona Główna
->
Pomoc
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Nowości & Informacje
----------------
Regulamin Forum
Administracja
Nowości
Pomoc
Królestwo Ethgorodril
----------------
Ogłoszenia Władców
Pomysły i Propozycje
Czarna Magia
Pytania
Konkursy
Multikonta
Gmach Sądu
----------------
Prawo Ethgorodril
Sala rozpraw
Ukarani i Wygnani
Gra
----------------
Handel
Prezentacje Klanów
Wojny
Starcia Bohaterów
Karczma "Pod Dachem"
----------------
Rozrywka
Rozmowy
Filmy
Książki
RPG
Komputery
To my...
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Adpojotard6
Wysłany: Wto 6:00, 20 Lut 2007
Temat postu:
Nicole Kidman Blowjob!
http://Nicole-Kidman-Blowjob.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=686899
Aramil Liadon
Wysłany: Śro 21:28, 12 Lip 2006
Temat postu: Umiejętności
Umiejętności:
Kowalstwo
to umiejętność postaci pozwalająca na wykonywanie następujących przedmiotów:
broni białych
metalowych pancerzy.
Aktualny poziom kowalstwa można sprawdzić na ekranie statystyk dostępnym z menu Nawigacja.
Punkty do umiejętności kowalstwa otrzymuje się poprzez praktykę, czyli wykonując przedmioty.
Miejscem, w którym wykonuje się przedmioty, jest kuźnia znajdująca się w Aralosar.
Aby wykonać określony przedmiot, należy posiadać plan tego przedmiotu kupiony w kuźni, w menu Kup plany przedmiotu. Przy nazwie planu podany jest jego koszt w sztukach złota i poziom przedmiotu.
Poziom przedmiotu to:
poziom postaci wymagany do używania tego przedmiotu (nie jest on konieczny do jego wykonywania!)
poziom umiejętności kowalstwa konieczny do tego, aby próba wykonania przedmiotu zakończyła się sukcesem (przy niższym poziomie tej umiejętności przedmiot może się nie udać)
ilość energii potrzebnej do wykonania tego przedmiotu (z wyjątkeim zbroi, które wymagają dwa razy więcej energii).
Przedmioty wykonuje się kosztem minerałów i energii. Jeśli podczas wykonywania przedmiotu postaci zabraknie energii, to przedmiot zostanie wykonany częściowo i będzie można kontynuować pracę nad nim później. Ilość energii wymaganej do wykonania przedmiotu jest równa jego poziomowi (w przypadku broni) lub dwukrotności poziomu (w przypadku zbroi)..
To, czy próba wykonania przedmiotu zakończy się sukcesem, zależy od poziomu umiejętności kowalstwa. Procentowa szansa jest obliczana według wzoru:
prawdopodobieństwo [%] = 50 * poziom_umiejętności_kowalstwa / poziom_przedmiotu
Maksymalna szansa wynosi 95%.
Przy wykonywaniu przedmiotu istnieje szansa, że zamiast zwykłego przedmiotu powstanie smoczy lub krasnoludzki. Taki przedmiot posiada specjalne właściwości:
przedmiot smoczy ma zwiększoną wartość ataku (broń) lub obrony (pancerze)
premia do ataku/obrony przedmiotu = random(1 ; umiejętność_kowalstwa) + 1/50 siły postaci
przedmiot krasnoludzki ma zwiększoną wytrzymałość
premia do wytrzymałości przedmiotu = random(1 ; umiejętność_kowalstwa) + 1/50 inteligencji postaci
Za wykonanie przedmiotu oprócz punktów umiejętności kowalstwa otrzymuje się punkty doświadczenia.
Wytrzymałość otrzymanych przedmiotów nie zależy od ich poziomu, a jedynie od materiału, z jakiego zostały wykonane:
miedź 40
brąz 50
mosiądz 60
żelazo 80
stal 100
(hełmy, tarcze i nagolenniki mają dwukrotnie mniejszą wytrzymałość).
Wyjątkiem są przedmioty krasnoludzkie, których wytrzymałość jest zwiększona.
Wykonane przedmioty można zachować dla siebie, sprzedać innym graczom, wystawić na rynku lub sprzedać na ekranie Ekwipunku. Ostatnia możliwość nie jest zbyt opłacalna i dlatego w ten sposób warto sprzedawać jedynie te przedmioty, których nie chcą kupić inni gracze.
Alchemia
to umiejętność postaci pozwalająca na wykonywanie następujących mikstur:
mikstur z Illani
mikstur z Nutari
trucizn
antidotów
Aktualny poziom alchemii można sprawdzić na ekranie statystyk dostępnym w menu po lewej stronie.
Punkty do umiejętności alchemii otrzymuje się poprzez praktykę, czyli wykonując mikstury.br> Ilość punktów alchemii otrzymywanych przy wykonywaniu mikstury wynosi (0.01 * poziom mikstury) punkta umiejętności alchemii za każdą miksturę, którą uda się wykonać. Nawet w przypadku niepowodzenia (wtedy wykonywana jest mikstura (K), czyli kiepska) zyskujesz 0.01 punktu umiejętności alchemii za każdy punkt energii przeznaczony na wykonywanie mikstur. Rzemieślnik otrzymuje dwa razy więcej punktów umiejętności alchemii podczas każdej próby (niezależnie od jej wyniku) wykonania mikstur. Ilość zdobytych punktów umiejętności alchemii nie zależy od rodzaju wykonywanych mikstur.
Miejscem, w którym wykonuje się mikstury, jest Pracownia alchemiczna, znajdująca się w Aralosar oraz w Ardulith.
Aby wykonać określoną miksturę, należy posiadać przepis na tę miksturę, kupiony w pracowni alchemicznej, w menu Kup przepis na miksturę. Przy nazwie przepisu podany jest jego koszt w sztukach złota i poziom mikstury.
Poziom mikstury odpowiada poziomowi umiejętności alchemii, który jest konieczny do tego, aby próba wykonania mikstury zakończyła się sukcesem (przy niższym poziomie tej umiejętności mikstura może wyjść (K), czyli kiepska).
Mikstury wykonuje się kosztem ziół i energii. Ilość energii wymaganej do wykonania mikstury jest zawsze równa 1.
Zawsze się udaje wykonać miksturę. Jednak to, jaka mikstura zostanie wyprodukowana, zależy od poziomu umiejętności alchemii - aby mieć pewność, że mikstura się uda (zwykła lub przy odrobinie szczęścia (S) - czyli silna ), musi on być większy lub równy poziomowi mikstury. W przeciwnym wypadku zwykle udają sie mikstury (K) - czyli kiepskie.
Za wykonanie mikstury, oprócz punktów umiejętności alchemii, otrzymuje się punkty doświadczenia.
Wysokość cech postaci nie ma wpływu na alchemię.
Wykonane mikstury można zachować dla siebie, sprzedać innym graczom, wystawić na rynku lub przekazać klanowi.
Zielarstwo
to umiejetność, od której zależy ile ziół uda nam się zebrać na farmie. Umiejetność tą podnosi się przez:
wytwarzanie nasion w chatce ogrodnika: 0.01 umiejętności za stworzenie jednej paczki;
sianie ich na polu: 0.01 umiejętności za obsianie jednego obszaru farmy;
zbieranie ziół: 0.01 umiejętności za zebranie z jednego obszaru farmy.
Rzemieślnik otrzymuje dwa razy więcej punktów umiejętności zielarstwa podczas suszenia paczek lub wysiewania i zbierania z pól.
Za wykorzystanie umiejętności Zielarstwo nie ma szans na punkty doświadczenia
Ilość ziół zebranych z jednago oszaru farmy zależy od następujących czynników: Z = N*(10/S)*(1 + umiejętność Zielarstwo/20) +/- 15% (czynnik losowy); gdzie
S to wspłczynniki dla poszczególnych ziół: 1 - dla illani 1,5 - dla illanias 2 - dla nutari 3 - dla dynallca
N to współczynnik określający, jak długo trwa uprawa - dla wieku 1 jest on równy 1, następnie rośnie aż do poziomu 10 (wiek 14 - 17) i stopniowo maleje do zera
Stolarstwo
- Liczba określająca zaawansowanie umiejętności stolarstwo . Odpowiedzialna za prawdopodobieństwo wykonania łuku lub strzał.
[b]Górnictwo
to umiejętność, od której zależy ilość minerałów wydobywanych w kopalni oraz w Górach Kazad-nar. Za każde udane wydobycie (koszt 1 punkt energii) dostajesz 0,1 punktu umiejętności górnictwa.
Walka bronią[/b] - Liczba określająca zaawansowanie umiejętności walka bronią. Wraz ze wzrostem tej umiejetności wzrastaja premie w walce bronią. Im wieksze premie tym wieksze prawdopodobieństwo wygrania walki.
Strzelectwo
- Liczba określająca zaawansowanie umiejętności strzelectwo. Wraz ze wzrostem tej umiejetności wzrastaja premie w walce przy urzyciu łuku .Im wieksze premie tym wieksze prawdopodobieństwo wygrania walki.
Unik
- Liczba określająca zaawansowanie umiejętności unik. Odpowiedzialna za prawdopodobieństwo unikniecia ciosiu przeciwnika w walce .(wprost proporcjonalna)
Rzucanie czarów
- Liczba określająca zaawansowanie umiejętności rzucanie czarów . Wraz ze wzrostem tej umiejetności wzrastaja premie w walce przy urzyciu magii .Im wieksze premie tym wieksze prawdopodobieństwo wygrania walki.
Higiena
- określa higiene (czystość) postaci, maleje ona wraz z głównym resetem, a można ją podnieść używając łaźni znajdujących się w mieście Aralosar
Drwalnictwo
to umiejętność, od której zależy ilość drewna pozyskanego podczas wyrąbu w Lesie Avantiel. Za każde udane wycięcie (koszt 1 punkt energii) dostajesz 0,1 punktu umiejętności drwalnictwa.
Hodowla
to umiejętność postaci, która zwiększa szanse na rozmnożenie chowańców, a przy udanej próbie wpływa na statystyki nowego chowańca.
Dowodzenie
jest umiejętnością postaci wpływającą na funkcjonowanie strażnicy.
Punkty dowodzenia zdobywa się podczas walk z innymi strażnicami. Premię do dowodzenia zdobywają zarówno właściciel zwycięskiej, jak i przegranej strażnicy. Minimalna premia wynosi 0.01 punktu. Im wyższa wartość dowodzenia, tym wolniejszy jest jego przyrost. Przybliżony wzór na ilość zdobytego dowodzenia wygląda następująco:
[ (łączna ilość wojsk które przeżyły walkę + wielkość pokonanej strażnicy (doliczane tylko dla zwycięzcy) ) / (200 * aktualne dowodzenie) ]
Jeden punkt dowodzenia możemy przeznaczyć na 1% premii do: siły ataku(+), siły obrony(+), wpływów z danin(+), strat w bitwie(-), kosztów utrzymania(-). W każdą z premii możemy zainwestować maksymalnie 15%. Swojego wyboru nie można zmienić, należy więc rozsądnie wybierać premie.
Gotowanie
określa umiejętność gotowania, im jest ono wyższe tym łatwiej jest coś ugotować. Gotować można w kuchni
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Elveron phpBB theme/template by
Ulf Frisk
and
Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin