Forum gry Ethgorodril

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Megaprojekt - cmentarzysko
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum gry Ethgorodril Strona Główna -> Pomysły i Propozycje
Autor Wiadomość
Astral
Mieszczanin



Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Czw 16:40, 21 Wrz 2006    Temat postu: Megaprojekt - cmentarzysko

Więc tak:
Cmentarz
Miałby cała mase funkcji i byłby powiązany z niemal każdym elementem gry Very Happy Oto te funkcje:
1. Znajdowałby się tu grub każdego gracza, który został zbanowany (ścięty). Można by się do niego modlić i otrzymywać w ten sposób punkty wiary tak jak w kościele Very Happy Groby byłyby także dodawane co jakiś czas, niezależnie od graczy - np. "Grób nieznanego rycerza", albo coś takiego.

2. Byłaby tu opcja grzebania chowańców, które poległy w boju - w ten sposób chowaniec przepadałby na zawsze, ale dostawałoby się wzamian darmowe pkt wiary (nie tracąc energii)

3. Złodzieje - Byłaby to nielada gratka bardzo urozmaicająca gra dla złodziei - mieli by tutaj możliwość okradania grobowców, kurchanów i kopców. Można by tam znajdować przedewszystkim złoto, Mithril, ekwipunek (im wyższy by sie miało poziom, tym lepszy ekwipunek i tym więcej złota/mithrilu), kawałki mapy, rózdżki, płaszcze (w tym płaszcz i różdżka specjalne - na 120 poziom - nie do kupienia nigdzie indziej - tylko do dostania, ale o tym w następnych rozdziałach)
Byłyby jednak także złe strony tego miejsca - np w przeciwieństwie do labiryntu, tutaj można by tracić energie. Wtedy pojawiało by sie coś takiego (ale to byłoby stanowczo żadko):
"Podróżując natrafileś na mały sarkofag. Przeszukałeś go z wielkąnadzieją, jednak znalazleś jedynie kilka przegniłych kości i całą kolonie robaków trawiących ciało. To było obrzydzające i wyczerpujące. Tracisz 3.00 energii"
Jak również natrafić na potworki. (o tym w następnych rozdziałach)
Chodziło by się po cmentarzu tak jak po labiryncie, ale tylko złodzieje mieli by opcje "okradaj znaleziony grobowiec/kopiec/kurchan. W poszczeglnych miejscach można by znaleźć różne skarby:
a) Kopiec - mały zysk (1k złota*poziom, 3 mithrilu*poziom) ekwipunek na swój poziom lub mniejszy)
b) Grobowiec - większy zysk i silniejsze potworki (zależnie od poziomu)
c) Kurchan - Ogromny zysk, ale potężne potwory (zależnie od poziomu)
Oczywiście zamiast w trafiać do lochów w przypadku nieudanej gradzieży walczylibyśmy z jednym lub kilkoma potworkami (max 20).

4. Potworki - Na cmentarzu występowałyby jedynie umarlaki. Jednak byłyby stosunkowo groźne i trudne do pokonania. Oto moje propozycje na te potworki:
a) Duch Strażnika - w sile równy 7 nietoperzom.
b) Duch Wojownika - w sile równy nekromancie
c) Wampir - tak samo jak wampir na arenie
d) Mumia - jak dwa wampiry
e) Duch berserkera - potężny wojownik w sile równy 5 nekromantom
f) Duch Kapłana - Potężny duch klasy "mag" - jego statystyki byłyby mnożone przez używane czary (na jego poziom)
g) Duch Czarodzieja - Bardzo groźny przeciwnik klasy "mag" - wykorzystywałby czary i artefakty na jego poziom (różdżka i płąszcz)
h) Duch Czarnoksiężnika - To samo co duch maga, z tym, że wykożystuje czary i artefakty na wyższy poziom
i) Wampirczy książe - równy Żelaznemu golemowi, ale w walce z nim można by stracić statystyki jak przy walce ze strażnikiem skarbu czy innym graczem
j) Król mumii - Tak jak wampirczy książe, ale jeszcze silniejszy
k) Lich - jak lich na arenie
l) Dracolich - jak na arenie
m) Widmowy Smok - jak na arenie
n) Król Lichów - Najpotężniejszy z władców cmentarza. Występowałby baaardzo żadko i niemiałby swojego odpowiednika na arenie - w potędze ustępowałby TYLKO Strażnikowi Skarbu. Byłby klasą "mag" kożystając z wyposarzenia i czarów na 100 poziom oraz posiadając elfie przedmioty (nagolenniki, hełm i tarcza) oraz odejmując statystyki po wygranej walce (jak walka z graczem czy strażnikiem skarbu). Miałby także 33% na "zmartwychwstanie" w momencie porażki odzyskując pełne życie i mane - to mogłoby nastąpić max trzy razy w czasie walki. Zawsze występuje samotnie (nie można z nimi walczyć np z 20 naraz). Dodatkowo za każdym razem, gdy zostaniemy trafieni przez Króla Lichów istnieje ryzyko (10%), że nasza broń/zbroja/rózdżka/płaszcz ulegną rozpadowi.

Za potwory na Cmentarzu nie dostawałoby się żadnego złota, ale dostawałoby się sporo PD. Dodatkowo byłaby szansa (10%) na otrzymanie statystyk (+5 do losowej statystyki) po wygranej walce z duchem.

5. Rutyały - tutaj magowie, szamani i rytualiści (te klasy opisze w późniejszym rozdziale) mogli by tu odprawiać rytuały - w ten sposób można by:
a) Wskrzesić innego gracza
b) Wzmocnić jakąś broń nadając jej ceche "rytualna" - w ten sposób można by mieć nawet "Zatruty Smoczy Magiczny Rytualny krótki miecz ze stali" (WoW)
c) Za każdy udany rytuał dostawało by się Doświadczenie i umiejętność Rzucanie czarów w stopniu zleżnym od siły rytuału (czasem nawet bardzo obficie)
d) można by próbować wytwarzać Juel of... (chaos, blues i soul) - byłby to niezwykle trudny rytuał (wymagałby około 500.00 rzucania czarów)
e) Można by zsyłać klątwy na innych graczy - przeciwieństwo błogosławieństw (trwało by to 1minuta*Poziom gracza)
Każdy rytuał trzeba by kupić i kosztowałby sporo więcej od czarów.
Każdy rytuał kosztowałby 15 energii. Many różnie - zależnie od potęgi rytuału.

6. Klasy (Nowe klasy)
a) Rytualista - Miałby czary tak samo jak mag, ale jego szybkość w trakcie walki byłaby zmniejszona o polowe. Za to miałby 15% na zadanie w walce podwójnych obrażeń, lub uniknięcie podwójnych obrażeń - oczywiście z czaru.
Przy odprawianych rytuałach dostawaliby dwa razy więcej rzucania czarów od magów i szamanów.

b) Szaman - Miałby czary tak samo jak mag, ale nie kożystałby on z artefaktów (różdżki i płąszcza), ale z ekwipunku wojownika - to do nich dodawane bylyby premie z czarów (ale nie ma bonusów z ekwipunku). Mieli by oni także opcje w "ekwipunku" - "wyrzuć psującą się zbroje/broń" - dzięki temu w trakcie walki, gdy broń/zbroja będzie mieć wytrzymałości 1/xxx to zostanie natychmiast wyrzucona. Nie stracimy jej, ale nie bedzie już można wykożystywać czarów innych niż te na 1 poziom (najsłabsze)

7. Rzemieślnicy - moglyby tutak wędrują (tak jak po labityncie) znajdować plany do nowyc broni/zbroi - losowe - więc także te na 100 poziom Very Happy. Dodatkowo ci, którzy przebywają w mieście z "Cmentarzem" mieliby szanse wykuć broń nie smoczą, elfią czy krasnoludzką, ale Eteralną - wszystkie premie z powyżej wymienionych (ale szansa bardzo mała i wymagająca mnóstwa kowalstwa/stolarstwa

8. Rasa (nowa rasa) - Dżin
Dżiny byłyby rasą, króta wyróżniałąby się tym, że jest w 100% ogarnięta przez magie, a nie potrafiłaby walczyć bez użycia czarów. Niemożliwe byłoby założenie jakiegokolwiek pancerza na siebie będąc Dżinem. Również rozwinięcia byłyby podobne do Golema - wszystko po 1 na 1 AP, a inteligęcja i siłą woli 8 na 1 AP Very Happy
Dodatkowo Dżin na każdy 0.01 zdobytego rzucania czarów otrzymywałby 0.02
Oczywiście mógłby opłacałoby się wybierać wtedy tylko klasy: Mag, Szaman i Rytualista Very Happy

8. Edycja klas (Magowie) - moli by kupować przepis na rytuały (składniki to byłyby np: kryształu zdobywane w górach, zioła, nasiona, jak również bronie i zbroje (np: Smoczy krótki miecz z miedzi). Magowie mieli by także 10% (ewentualnie 5%) szans na nieotrzymanie straty wynikającej z przegranej walki z graczem/strażnikiem skarbu/Krótlem Lichów (statystki)

9. Nowe różdżki i płaszcze - dostępne tylko na Cmentarzu po pokonaniu Króla Lichów - na 120 poziom. Dawały by +500% do sily woli i inteligęcji.

10. - Łowcy - łowcy mieli by tutaj specjalne miejsce tylko dla nich - mogli by rozwijać swoje uniki i strzelanie bez narażenia się na zwiększenie swojego poziomu. Opcja "nocne łowy" sprawiałaby, że łowca udaje sie na "przechadzke po cmentarzu" i za każde 1 energii zostaje zaatakowany przez jakiegoś ducha (z listy potwrów na cmentarzu opisanych w rozdziale 4 - najczęsciej przez Ducha Strażnika lub Wojownika). Za tak wygraną walke nie dostawałoby się ani złota, ani PD - jedynie statystyki. Niebyło by też szansy na zwiększenie statystyk, ani na spotkanie Krola Lichy.

11. Cmentarz a strażnica - w strażnicy pojawiałaby się nowa opcja - "dodaj ducha" i "rozbuduj cmentarzysko" - za każde cmentarzysko (co 5 lv strażnicy) możnaby dodać do strażnicy 10 duchów - jednak najpierw musimy pokonać 10 potwórków (niezaleznie których) na cmentarzu. Ilość cmentarzy w strażnicy nie kolidowała by tak legowisk Bestii i Kwater Weteranów. Normalny żołnież ma statystyki 1/3 (łucznik) lub 3/1 (piechur) - duch miałby statystyki 4/4. Cena jednego ducha to 100 złota
Można by je oczywiście odbudowywać po stracie, aby dorównać do wykupionego poziomu cmentarzyska. Dodatkowo chowaniec lub weteran, którzy poległ w walce, miałby 50%, że automatycznie stanie się duchem w naszej strażnicy, o ile jest na niego miejsce.

12. Wojownicy - Każdy wojownik i barbarzyńca na cmentarzu mieli by możliwość wyruszenia na Cmentarz w celu - "Walki o honor poległych"
Oni jedyni mogliby wybierać sobie przeciwnika zpośród duchów (ale nie Króla Lichów) i walczyć z nim o pokuj dusz poległych wojów. jeśli wojownik wygrałby walke dostawałby wielką premie do złota - tyle, ile dostałby złota ile wychodzi ze wzoru:
otrzymane wdoświadczenie*swój poziom powyżej 10 / 2

Wydaje mi się, że napisalem wszystko, co chciałem, ale możliwe, ze coś pominąłem - w takim wypadku postatam się to dodać.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Astral dnia Czw 17:48, 21 Wrz 2006, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
+Iluvatar+
Rycerz
Rycerz



Dołączył: 27 Kwi 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 16:51, 21 Wrz 2006    Temat postu:

opcja nawet fajna Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Astral
Mieszczanin



Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Czw 16:55, 21 Wrz 2006    Temat postu:

Wydaje mi się, że to by bardzo urozmaiciło gre i nadało jej tą wyjątkowość, bo tego nie ma w żadnej innej grze tego typu Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shanhaevel
Chłop



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska -> Łódź -> Chojny

PostWysłany: Czw 17:03, 21 Wrz 2006    Temat postu:

yyy... sam to wymysliles? bo jest calkiem w cipcie Smile pomysl bardzo dobry! naprawde.

!!!POPIERAM!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Geolites
Wieśniak



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 17:03, 21 Wrz 2006    Temat postu:

no nawet fajny pomysl

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Astral
Mieszczanin



Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Czw 17:06, 21 Wrz 2006    Temat postu:

Sam wymyśliłem i najpierw napisałem to w posłańcu do Aramila, a odrazu potem tutaj Very Happy
Dobrze, że najpierw skopiowałem, bo jak kliknąłem wyślij, to mnie wylogowało... gdyby to półtorej godziny pisania poszło na marne, to bym chyba oszalał ze złości xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xorthaul DeVir
Moderator



Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z ptk

PostWysłany: Czw 17:07, 21 Wrz 2006    Temat postu:

1.) realizacja wymagałaby resetu, ktory wg mnie jest nie do zaakceptowania
2.) znajduje wiele luk i luczek w tym projekcie (moze je rozpisze jak bede mial czas)
3.) realizacja zajelaby baaaaardzo duzo czasu...watpie czy Aramil mialby na to czas ^^
4.) istnieje ryzyko, ze taka zmiana moglaby spierd**** gre... i spowodowac zatracenie klimatu Razz
5.) zwiększa i tak ogromny już bonus klasowy magów...

jestem jak najbardziej za rozwojem gry, ale proponowalbym robic to mniejszymi kroczkami xD


(spostrzeżenia dopisuje na bierząco Razz)

Dodatkowo zauwazylem, ze "ktos" chyba poprosil znajomych o poparcie ideii xD


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Xorthaul DeVir dnia Czw 17:15, 21 Wrz 2006, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avis
Giermek



Dołączył: 09 Maj 2006
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 17:08, 21 Wrz 2006    Temat postu:

mi baardzo się ten pomysł podoba Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shanhaevel
Chłop



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska -> Łódź -> Chojny

PostWysłany: Czw 17:08, 21 Wrz 2006    Temat postu:

no to wylogowywanie jest denewrujace "_" gratuluje pomyslu Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arkel
Mieszczanin



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 17:08, 21 Wrz 2006    Temat postu:

opcja moim zdaniem naprawde konkretna:D podoba mi sie jestem za;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Astral
Mieszczanin



Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Czw 17:09, 21 Wrz 2006    Temat postu:

Każda zmiana takie ryzyko powoduje - ale życie bez ryzyka i modernizacji staje sie nudne... a kożyści jakie niesie taka oryginalna część gry mogłaby być naprawde duża Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sonia Muerte
Gość






PostWysłany: Czw 17:11, 21 Wrz 2006    Temat postu:

Ciekawe i bardzo rozbudowane Wink gratuluję kreatywności Razz tylko chyba magów będzie sporo gdyby ten update wszedł ;p
Powrót do góry
Werwolf
Moderator



Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Amn

PostWysłany: Czw 17:16, 21 Wrz 2006    Temat postu:

Opcja nawet interesująca.. Tylko własnie jak pisał Dark Istniałyby pewne przeszkody w wprowadzeniu tego... Ale można by było się nad tym pomęczyć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aramil Liadon
Administrator



Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Aralosar

PostWysłany: Czw 17:17, 21 Wrz 2006    Temat postu:

przydałby się jeszcze jeden admin Razz bo nie wyrabiam juz ze wszystkim xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Astral
Mieszczanin



Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Czw 17:21, 21 Wrz 2006    Temat postu:

Ja mógłbym się na to pisać, ale dopiero od października, ponieważ z moim obecnym kompem, to nic nie moge prawie zrobić (co najwyżej taki pomysł napisać) Very Happy
Ale chętnie bym się w takiej roli wykazał xD

A co do projektu, to dobrze by było zrobić ankiete w grze na ten temat - można by dać ankiete i link do tego tematu, żeby każdy zobaczył o co chodzi Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum gry Ethgorodril Strona Główna -> Pomysły i Propozycje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 1 z 6

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin