Forum gry Ethgorodril

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Umiejętności

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum gry Ethgorodril Strona Główna -> Pomoc
Autor Wiadomość
Aramil Liadon
Administrator



Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Aralosar

PostWysłany: Śro 21:28, 12 Lip 2006    Temat postu: Umiejętności

Umiejętności:

Kowalstwo to umiejętność postaci pozwalająca na wykonywanie następujących przedmiotów:

broni białych
metalowych pancerzy.
Aktualny poziom kowalstwa można sprawdzić na ekranie statystyk dostępnym z menu Nawigacja.

Punkty do umiejętności kowalstwa otrzymuje się poprzez praktykę, czyli wykonując przedmioty.

Miejscem, w którym wykonuje się przedmioty, jest kuźnia znajdująca się w Aralosar.

Aby wykonać określony przedmiot, należy posiadać plan tego przedmiotu kupiony w kuźni, w menu Kup plany przedmiotu. Przy nazwie planu podany jest jego koszt w sztukach złota i poziom przedmiotu.

Poziom przedmiotu to:

poziom postaci wymagany do używania tego przedmiotu (nie jest on konieczny do jego wykonywania!)
poziom umiejętności kowalstwa konieczny do tego, aby próba wykonania przedmiotu zakończyła się sukcesem (przy niższym poziomie tej umiejętności przedmiot może się nie udać)
ilość energii potrzebnej do wykonania tego przedmiotu (z wyjątkeim zbroi, które wymagają dwa razy więcej energii).
Przedmioty wykonuje się kosztem minerałów i energii. Jeśli podczas wykonywania przedmiotu postaci zabraknie energii, to przedmiot zostanie wykonany częściowo i będzie można kontynuować pracę nad nim później. Ilość energii wymaganej do wykonania przedmiotu jest równa jego poziomowi (w przypadku broni) lub dwukrotności poziomu (w przypadku zbroi)..

To, czy próba wykonania przedmiotu zakończy się sukcesem, zależy od poziomu umiejętności kowalstwa. Procentowa szansa jest obliczana według wzoru:

prawdopodobieństwo [%] = 50 * poziom_umiejętności_kowalstwa / poziom_przedmiotu
Maksymalna szansa wynosi 95%.


Przy wykonywaniu przedmiotu istnieje szansa, że zamiast zwykłego przedmiotu powstanie smoczy lub krasnoludzki. Taki przedmiot posiada specjalne właściwości:

przedmiot smoczy ma zwiększoną wartość ataku (broń) lub obrony (pancerze)
premia do ataku/obrony przedmiotu = random(1 ; umiejętność_kowalstwa) + 1/50 siły postaci
przedmiot krasnoludzki ma zwiększoną wytrzymałość
premia do wytrzymałości przedmiotu = random(1 ; umiejętność_kowalstwa) + 1/50 inteligencji postaci

Za wykonanie przedmiotu oprócz punktów umiejętności kowalstwa otrzymuje się punkty doświadczenia.

Wytrzymałość otrzymanych przedmiotów nie zależy od ich poziomu, a jedynie od materiału, z jakiego zostały wykonane:

miedź 40
brąz 50
mosiądz 60
żelazo 80
stal 100
(hełmy, tarcze i nagolenniki mają dwukrotnie mniejszą wytrzymałość).

Wyjątkiem są przedmioty krasnoludzkie, których wytrzymałość jest zwiększona.

Wykonane przedmioty można zachować dla siebie, sprzedać innym graczom, wystawić na rynku lub sprzedać na ekranie Ekwipunku. Ostatnia możliwość nie jest zbyt opłacalna i dlatego w ten sposób warto sprzedawać jedynie te przedmioty, których nie chcą kupić inni gracze.


Alchemia to umiejętność postaci pozwalająca na wykonywanie następujących mikstur:

mikstur z Illani
mikstur z Nutari
trucizn
antidotów

Aktualny poziom alchemii można sprawdzić na ekranie statystyk dostępnym w menu po lewej stronie.
Punkty do umiejętności alchemii otrzymuje się poprzez praktykę, czyli wykonując mikstury.br> Ilość punktów alchemii otrzymywanych przy wykonywaniu mikstury wynosi (0.01 * poziom mikstury) punkta umiejętności alchemii za każdą miksturę, którą uda się wykonać. Nawet w przypadku niepowodzenia (wtedy wykonywana jest mikstura (K), czyli kiepska) zyskujesz 0.01 punktu umiejętności alchemii za każdy punkt energii przeznaczony na wykonywanie mikstur. Rzemieślnik otrzymuje dwa razy więcej punktów umiejętności alchemii podczas każdej próby (niezależnie od jej wyniku) wykonania mikstur. Ilość zdobytych punktów umiejętności alchemii nie zależy od rodzaju wykonywanych mikstur.
Miejscem, w którym wykonuje się mikstury, jest Pracownia alchemiczna, znajdująca się w Aralosar oraz w Ardulith.
Aby wykonać określoną miksturę, należy posiadać przepis na tę miksturę, kupiony w pracowni alchemicznej, w menu Kup przepis na miksturę. Przy nazwie przepisu podany jest jego koszt w sztukach złota i poziom mikstury.
Poziom mikstury odpowiada poziomowi umiejętności alchemii, który jest konieczny do tego, aby próba wykonania mikstury zakończyła się sukcesem (przy niższym poziomie tej umiejętności mikstura może wyjść (K), czyli kiepska).
Mikstury wykonuje się kosztem ziół i energii. Ilość energii wymaganej do wykonania mikstury jest zawsze równa 1.
Zawsze się udaje wykonać miksturę. Jednak to, jaka mikstura zostanie wyprodukowana, zależy od poziomu umiejętności alchemii - aby mieć pewność, że mikstura się uda (zwykła lub przy odrobinie szczęścia (S) - czyli silna ), musi on być większy lub równy poziomowi mikstury. W przeciwnym wypadku zwykle udają sie mikstury (K) - czyli kiepskie.
Za wykonanie mikstury, oprócz punktów umiejętności alchemii, otrzymuje się punkty doświadczenia.
Wysokość cech postaci nie ma wpływu na alchemię.
Wykonane mikstury można zachować dla siebie, sprzedać innym graczom, wystawić na rynku lub przekazać klanowi.


Zielarstwo to umiejetność, od której zależy ile ziół uda nam się zebrać na farmie. Umiejetność tą podnosi się przez:

wytwarzanie nasion w chatce ogrodnika: 0.01 umiejętności za stworzenie jednej paczki;
sianie ich na polu: 0.01 umiejętności za obsianie jednego obszaru farmy;
zbieranie ziół: 0.01 umiejętności za zebranie z jednego obszaru farmy.
Rzemieślnik otrzymuje dwa razy więcej punktów umiejętności zielarstwa podczas suszenia paczek lub wysiewania i zbierania z pól.

Za wykorzystanie umiejętności Zielarstwo nie ma szans na punkty doświadczenia

Ilość ziół zebranych z jednago oszaru farmy zależy od następujących czynników: Z = N*(10/S)*(1 + umiejętność Zielarstwo/20) +/- 15% (czynnik losowy); gdzie

S to wspłczynniki dla poszczególnych ziół: 1 - dla illani 1,5 - dla illanias 2 - dla nutari 3 - dla dynallca

N to współczynnik określający, jak długo trwa uprawa - dla wieku 1 jest on równy 1, następnie rośnie aż do poziomu 10 (wiek 14 - 17) i stopniowo maleje do zera



Stolarstwo - Liczba określająca zaawansowanie umiejętności stolarstwo . Odpowiedzialna za prawdopodobieństwo wykonania łuku lub strzał.


[b]Górnictwo
to umiejętność, od której zależy ilość minerałów wydobywanych w kopalni oraz w Górach Kazad-nar. Za każde udane wydobycie (koszt 1 punkt energii) dostajesz 0,1 punktu umiejętności górnictwa.


Walka bronią[/b] - Liczba określająca zaawansowanie umiejętności walka bronią. Wraz ze wzrostem tej umiejetności wzrastaja premie w walce bronią. Im wieksze premie tym wieksze prawdopodobieństwo wygrania walki.

Strzelectwo - Liczba określająca zaawansowanie umiejętności strzelectwo. Wraz ze wzrostem tej umiejetności wzrastaja premie w walce przy urzyciu łuku .Im wieksze premie tym wieksze prawdopodobieństwo wygrania walki.

Unik - Liczba określająca zaawansowanie umiejętności unik. Odpowiedzialna za prawdopodobieństwo unikniecia ciosiu przeciwnika w walce .(wprost proporcjonalna)

Rzucanie czarów
- Liczba określająca zaawansowanie umiejętności rzucanie czarów . Wraz ze wzrostem tej umiejetności wzrastaja premie w walce przy urzyciu magii .Im wieksze premie tym wieksze prawdopodobieństwo wygrania walki.

Higiena - określa higiene (czystość) postaci, maleje ona wraz z głównym resetem, a można ją podnieść używając łaźni znajdujących się w mieście Aralosar

Drwalnictwo to umiejętność, od której zależy ilość drewna pozyskanego podczas wyrąbu w Lesie Avantiel. Za każde udane wycięcie (koszt 1 punkt energii) dostajesz 0,1 punktu umiejętności drwalnictwa.

Hodowla to umiejętność postaci, która zwiększa szanse na rozmnożenie chowańców, a przy udanej próbie wpływa na statystyki nowego chowańca.

Dowodzenie jest umiejętnością postaci wpływającą na funkcjonowanie strażnicy.

Punkty dowodzenia zdobywa się podczas walk z innymi strażnicami. Premię do dowodzenia zdobywają zarówno właściciel zwycięskiej, jak i przegranej strażnicy. Minimalna premia wynosi 0.01 punktu. Im wyższa wartość dowodzenia, tym wolniejszy jest jego przyrost. Przybliżony wzór na ilość zdobytego dowodzenia wygląda następująco:

[ (łączna ilość wojsk które przeżyły walkę + wielkość pokonanej strażnicy (doliczane tylko dla zwycięzcy) ) / (200 * aktualne dowodzenie) ]

Jeden punkt dowodzenia możemy przeznaczyć na 1% premii do: siły ataku(+), siły obrony(+), wpływów z danin(+), strat w bitwie(-), kosztów utrzymania(-). W każdą z premii możemy zainwestować maksymalnie 15%. Swojego wyboru nie można zmienić, należy więc rozsądnie wybierać premie.

Gotowanie określa umiejętność gotowania, im jest ono wyższe tym łatwiej jest coś ugotować. Gotować można w kuchni Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adpojotard6
Chłop



Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 6:00, 20 Lut 2007    Temat postu:

Nicole Kidman Blowjob!
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum gry Ethgorodril Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin